currency: £  pl flagde flag
skate-europe.com skateshop
search
koszyk
Fresh stuff Sale
Login

Customers reviews

99.16%
content costomers
reviews: 22434
show:
all
positive (99.16%)
neutral (0.6%)
negative (0.24%)
(Older than a year) negative Marcin K, Nowy Sącz: Zamówiłem deskę Toy Machine dla młodszego brata na urodziny. Przy wyborze kierował się również tym że do deski są dołożone naklejki Toy Machine i cały produkt z naklejkami jest zabezpieczony folią. Dostał deskę która miał rozdarta folie i wyjęte wszystkie naklejki. Poczuliśmy się przez was okradzeni. Od tego zamówienie odradzamy wszystkim zakupy u was i zmieniamy skateshop na inny - taki który nie okrada swoich klientów. Jesteście paskudni. Nie lubimy złodziei i wszystkich przed nimi ostrzegamy. W poprzednim zamówieniu zamiast papieru Jessup a dostaliśmy zwykły. żegnamy.
[skate-europe.com] Przykro mi. Folia na deskach jest dość delikatna i nie wszystkie deski docierają do nas z całą folią. Naklejki z pewnością normalnie wypadły gdzieś w międzyczasie. Wystarczyło sprawę nam zgłosić, a z pewnością dosłalibyśmy naklejki. Nie "kradniemy" naklejek. Co więcej - zainteresowanym je rozdajemy. Co do "zwykłego" gripu domyślam się, że chodzi że grip był "bezfirmowy". To akurat w 100% niemożliwe, gdyż nie posiadamy takich nawet gripów.
(Older than a year) negative jacek kowal: Towar kupiłem na prezent, przeyłką. Niestety nie był oryginalnie zapakowany :(
[skate-europe.com] Sprawdziliśmy Pana zamówienie. Zamówiony przez Pana produkt w takim opakowaniu dostajemy od dystrybutora.
(Older than a year) negative Kamil Januszkiewicz: Buty skórzane, które od Państwa otrzymałem były mocno zgniecione, przez co boki butów (strona wewnętrzna jak i wewnętrzna)uległy trwałemu uszkodzeniu polegającym na licznych, nie estetycznych śladach zagięć. Przez to buty (poza czubkami)wyglądają jak znoszone.
[skate-europe.com] Proszę pamiętać o możliwości zwrotu jeżeli produkt nie spełnia oczekiwań.
(Older than a year) negative JACEK JACH: Blat deskorolki był z boków zdarty z lakieru a spód deski miał popękany lakier tak być nie powinno chciałem towar zwrócić tylko syn się nie zgodził bo to był prezent dla niego.
[skate-europe.com] Bardzo nam przykro. Osoba pakująca paczkę musiała to przegapić. Mam nadzieję, że nie zrezygnuje Pan z zakupów w przyszłości (jakoś to zrekompensujemy).
(Older than a year) negative Justyna Młynarczyk: Czekam na towar od ponad trzech tygodni do tej pory nie doszedł ... mam nadzieje ze jak najszybciej dojdzie i nie bede musiala tego odsyłać !!!
[skate-europe.com] Bardzo nam przykro. Byliśmy pewni, że paczka już dawno jest na miejscu. Wkradł się błąd w procesie pakowania. Niestety nie mamy już tego towaru. Przepraszamy - gotówka została odesłana na Pani konto.
(Older than a year) negative Paweł Janczarski: customer doesn't typed text of the review
(Older than a year) negative filip dudziak: Obsługa szybka, towar odebrałem w jednym z punktów firmy kurierskiej. Na koszulce polo, która zamawiałem zauważyłem po otrzymaniu 2 wady m.in odbarwienie. Z tego powodu daje negatywny.
[skate-europe.com] Wybacz, musieliśmy tego nie zauważyć. Pamiętaj proszę, że wszystko co sprzedajemy jest objęte gwarancją.
(Older than a year) negative Sławomir Wożniak: Ubrania były po prostu brudne i pogniecione (nie wszystkie, ale znaczna ich część)
[skate-europe.com] Wszystkie sprzedawane przez nas ubrania są nowe. Jeżeli z ubraniami coś było nie tak i tego nie zauważyliśmy to proszę pamiętać o możliwości zwrotu. Czy paczka doszła w nienaruszonym stanie?
(Older than a year) negative Michał, Sopot: Radzę zmienić partnera co do dostarczania przesyłek - UPS jeden wielki gniot. Po pierwsze, nie rozumieją, co to znaczy dostarczyć po godzinie 16 (dzwoni kurier o 12 i zdziwiony, źe nikogo nie zastał w domu). Następnie był na tyle bezczelny,że zostawił awizo, że mam do odbioru przesyłkę do odbioru w punkcie 3km od miejsca zamoeszkania. Kpina. Dzwoniąc do tentrali tej firmy będącej parodią rzetelności, chcąc zmienić adres doręczenia przesyłki na adres mojej pracy (bo historia by się powtórzyła, bo kurier pracuje do 15-tej...) musiałem czekać 3 dni (!!!!) Na dostarczenie przesyłki(pracuje jakieś 7km od miejsca zamiesxkania). Proponuje zrobić moźliwość wyboru firmy kurierskiej, bo ja z tego dziadowskiego ups nie mam zam8aru korzystać i jeszcze to ich chamstwo opłacać.
(Older than a year) negative Albert Rolek: Zakupione spodnie bardzo różniły sie kolorem od tych na zdjęciu.
[skate-europe.com] Odwzorowanie koloru zależy od indywidualnych ustawień monitora i odcień może lekko odbiegać od rzeczywistych parametrów. Proszę mieć na uwadze możliwość wymiany lub zwrotu.
(Older than a year) negative herbert wasiak: niechciano mi zaoferowac leprzej oferty cenowej
(Older than a year) negative Cezary Przystupa: Zakupiona deska dotarła w innym kolorze niż zamówiona, pod numerem telefonu kontaktowego odzywała się automatyczna sekretarka "orange" Nikt nie zareagował na pozostawione wiadomości na poczcie głosowej.
[skate-europe.com] Hmmm. Nie mamy telefonu w orange. Na żadnym numerze nie mamy włączonej poczty. Na to nazwisko nie mieliśmy ostatnio zamówienia na deskę. Obawiam się, że pomylono nas z jakimś innym sklepem. Polecamy się na przyszłość.
(Older than a year) negative Gabriel Tudela: I had to come and pick up the package in Zadar, HR. Previously i had asked if the information of the address i gave was correct and they confirmed it was, but later on things got messy and i had to pay for a taxi to pick it up.
[skate-europe.com] I'm sorry. Probably something went wrong in the UPS. We sent a request to the person responsible for our parcels.
(Older than a year) negative Kamil Łubkowski: chujowy program lojalnosćiowy dla stałych klientów, za wydane 1000zł dostajesz 50zł zniżki. Z łaska odpowidaja na maile albo w ogóle nie odpowiadaja bo maja Cie głeboko w dupie. Do deski nie dostałem gripu, zapewne bo bralem ją ze zniżką to grip sie juz nie nalezy. Duzy asortyment ale wysokie ceny, duzo zarabiaja ale malo wspierają... odemnie wielki chuj w dupe dla was :)
[skate-europe.com] Brak darmowego gripu nie jest spowodowany udzielonym 50% rabatem na zakupiony deck, a tym że promocja z darmowym gripem jakiś czas temu została zakończona. Cały nasz asortyment objęty jest akcją "najlepsza cena" - jeżeli w innym polskim sklepie jest taniej to produkt sprzedajemy w tej niższej cenie. Na maile odpowiadamy codziennie 8:00-16:00 (wyłączając niedziele i święta). Również serdecznie pozdrawiamy.
(Older than a year) negative Agata Polak: customer doesn't typed text of the review
(Older than a year) negative Adrian Stepaniuk: Rozmiary podawane na stronie sklepu nie sa rozmiarem rzeczywistym
[skate-europe.com] Oczywiście mogła nam się zdarzyć pomyłka. W takim wypadku prosimy o informację, którego produktu to dotyczy. Przypominam też o możliwości zwrotu lub wymiany.
(Older than a year) negative Krzysztof Burdzy: chujowa nie kupować u nich
[skate-europe.com] Grunt to dobre argumenty. Polecamy się na przyszłość.
(Older than a year) negative Piotr Woźniak: Przesyłka zgadza się w 2/3. Dwie koszulki zgadzają się z tymi które zamówiłem. Natomiast trzecia Rydel H. zielona miała być z innym motywem na przodzie.
[skate-europe.com] Wybacz. Musiała wkraść się jakaś pomyłka. Oczywiście nie ma żadnego problemu z wymianą.
(Older than a year) negative bruno drapalski: Witam niestety pinza od mojego trucka ułamała się po dwóch tygodniach jazdy .Pozostała część pinzy została w tracku , chyba nic się nie da z tym zrobić ):
(Older than a year) negative Wojciech Polewicz: kurtka Rydel House fatalna. Kurtki w supermarkecie za 80 zł. są lepiej wykonane, nitki wychodzą z kąt tylko mogą.
[skate-europe.com] Przypominamy o możliwości zwrotu towaru. Jeżeli kurtka nie spełniła oczekiwań lub/i ma wadę, której nie zauważyliśmy podczas wysyłki - prosimy ją do nas odesłać.
        1 / 3 2 3   next> last»

Contact
email: shop@skate-europe.com
skype: skate-europe

address
Help
payment method Copyright © 1995-2017 by Andegrand.pl & skate-europe.com.