currency: £  pl flagde flag
skate-europe.com skateshop
search
koszyk
Fresh stuff Sale
Login

Customers reviews

99.16%
content costomers
reviews: 22498
show:
all
positive (99.16%)
neutral (0.6%)
negative (0.24%)
(Older than half a year) neutral Johannes Barth: This is a great shop! The shipping is very very fast, it took only ONE (!) day from poland to germany! But unfortunately the 3XL Shorts that I ordered have a waist size of 101cm. Normally a 3XL Size is at least 120cm waist size. Very sad, cause the Shorts are really really cool! If I should loose much weight, Ill order again! :-D
(Older than half a year) neutral Jacek Golik: muszę odesłać, gdyż produkt niezgodny z opisem...
(Older than a year) neutral Natalia, Brudzew: customer doesn't typed text of the review
(Older than a year) neutral Agnieszka Wysokińska: Jestem zadowolona z zamówionych produktów. Jedyny minus to cena na kazdej puszce, choć napisałam że jest to prezent i żeby nawet paragonu w środku nie było. Na plus ceny, jakość, szybka wysyłka, dobry kontakt ze sprzedawcą.
(Older than a year) neutral Wojciech Zygmunt: Czasem nie dopracowana względem zamówienia i zapominają o kodach rabatowych na następne zakupy
(Older than a year) neutral Tomasz Myśliwiec: Niestety, nie mogę wydać pozytywnej opinii o obsłudze, ponieważ jeden z artykułów, który zakupiłem na Waszej stronie, konkretnie buty Vans, okazały się uszkodzone. Dodatkowo, co jest poniekąd smutne, ale też i śmieszne, na odwrocie pudełka znalazłem naklejoną notatkę do naprawy, jakby co to zapłacić 18 zł. Przykro mi, że w ten sposób traktujecie swoich klientów i wysyłacie im uszkodzony towar, który przeznaczony jest do utylizacji lub, jak to widocznie macie w zwyczaju, do naprawy. Moim celem było odsprzedanie tych butów dalej, jednak w takiej sytuacji nikt nie będzie chętny na ich zakup. Długo wahałem się pomiędzy opinią neutralną i negatywną. Ostatecznie zdecydowałem, że będzie to opinia neutralna, ponieważ ufam, że to tylko jednorazowa wpadka. Reklamacji nie zgłaszałem, ponieważ zwyczajnie nie miałem na to czasu. Z poważaniem.
[skate-europe.com] Dziękuję za informację. Jedyne wyjaśnienie tej sytuacji jest takie, że ktoś na magazynie położył buty po-reklamacyjne z nowymi i nie zauważyliśmy tego podczas pakowania. Bardzo przepraszam i proszę buty odesłać do nas - całość kosztów zostanie zwrócona.
(Older than a year) neutral Paweł Mitoraj: nie mam uwag do samego towaru, jestem natomiast bardzo rozczarowany jakością usług oferowanych przez kuriera; pomimo mojej obecności w domu ograniczył się do pozostawienia zawiadomienia wskutek czego musiałem jechać do punktu odbioru co, biorąc pod uwagę jego lokalizację, nie było dla mnie wygodne
(Older than a year) neutral Dominika Bołdak: Nie zadowolona jestem jedynie z okularów, które były niedbale pomalowane, co zapewne jest winą producenta nie sklepu. Obsługa bardzo miła :)
[skate-europe.com] Dziękujemy za uwagę. Będziemy bardziej na to uważali. Pamiętaj proszę, że jeżeli produkt nie spełnia oczekiwań to śmiało można go odesłać.
(Older than a year) neutral Maciej Król: Duże plusy za wysyłkę itp. wszystko w porządku. Jedyny minus to BADZIEWNE WLEPKI I MAŁA ICH ILOŚĆ!!! Pozdrawiam, Maciek
(Older than a year) neutral Kamila Kunysz: Szybka przesyłka co jest jak najbardziej na plus, jednak wszystko popsuł kurier, który był bardzo niemiły, chamski i opryskliwy
(Older than a year) neutral Karolina, Wyszków: Szybka przesyłka, jednak mimo wyboru opcji wieczornej przyjazdu kuriera, zjawił się on o 10 rano.
[skate-europe.com] Wybór godzin popołudniowych jest jedynie sugestią dla kuriera. Niestety nie zawsze dostosowanie się do tej uwagi jest dla niego możliwe. Mamy nadzieję, że nie było to dużym problemem.
(Older than a year) neutral katarzyna baca: Jak zawsze wszystko na poziomie ;)
(Older than a year) neutral Katarzyna Komenda: Buty sa originalne i maja fajny kolor. Jesli chodzi o rozmiar to troszke sie nie zgadza gdyz wkladka wewn nie ma 25,5 cm tylko o 3-4 mm wiecej.
(Older than a year) neutral Luba, warszawa: OBSŁUGA SZYBKA, TOWAR DOTARŁ NA CZAS, ALE BUTY NIE PASOWALI ROZMIAROWO. DZIĘKI BOGU MOŻNA WYMIENIĆ
(Older than a year) neutral Kamila Szarecka: Błyskawiczna dostawa. Produkt bez zarzutu. Jedyna wada to, że kupiłam plecak drożej niż rzeczywiście był warty w sklepie. Cena w sklepie internetowym była wyższa niż w sklepie stacjonarnym, co wydaje mi się trochę nie fair.
(Older than a year) neutral Ewa Ryszka: zamówiłam buty, z opisu wynikało ze miała to być skóra nubuk, towar otrzymałam szybko jednak niezgodny z opisem, zapłaciłam 200 zł za tworzywo sztuczne, dlatego daje negatywną ocenę. o możliwości zwrotu lub wymiany powiadomiono mnie następnego dnia po złożeniu zażalenia,czyli w miare szybko, za to plus. nie skorzystałam z tej opcji, bo buty były mi potrzebne od razu reasumując wychodzi ocena neutralna
(Older than a year) neutral Adam K, Gdańsk: Produkty Adama Mality pochodzą teraz z Chin, co skreśliło go u mnie dożywotnio. Odbiło się to na jakości. W bluzie odpadł mi guzik przy pierwszym przymierzeniu. Pociągnąłem z ciekawości następny i następny... Trzeba było przyszyć wszystkie. Następna rzecz to dostawa. Jaki sens ma opcja "dostawa wieczorem", jeśli firma kurierska stwierdziła w rozmowie ze mną, że pracują do 17tej? Tyle co do mojego zamówienia.
[skate-europe.com] Niestety nie mamy wpływu na to jak i gdzie są produkowane rzeczy malita. Przykro nam, że tak się stało. Z naszej strony przypominamy o możliwości reklamowania wadliwych produktów. Co do doręczenia wieczornego - na stronie zamieszczamy informacje o tym, że jest to sugestia dla kuriera, a to właśnie z powodu, że nie wszędzie i nie zawsze kurierzy pracują do wieczora.
(Older than a year) neutral Krzysztof Golik: 1
(Older than a year) neutral Filip Fischer: Wszystko dobrze oprócz tego że wiadomości z potwierdzeniem zamówienia przyszły już po odebraniu przesyłki :D Zaznaczam neutralny żebyście widzieli.
[skate-europe.com] To normalne. Nasze paczki są szybsze od emaila ;) (wiemy, chwilowo są opóźnienia zwłaszcza na poczcie o2)
(Older than a year) neutral Michał Chodorowski: customer doesn't typed text of the review
        1 / 7 2 3 4 next> last»

Contact
email: shop@skate-europe.com
skype: skate-europe

address
Help
payment method Copyright © 1995-2017 by Andegrand.pl & skate-europe.com.